Retour voorwaarden

Kosten zending retourneren:

  • Brievenbus pakket retourneren €4,80
  • Normaal pakket retourneren €7,25 
  • Groot pakket retourneren €13,95 
  • Eu pakketten retour €22,95 (eu landen buiten NL)
  • Wereld wijd pakketten retour €50,00 (landen buiten de EU)

Bovenstaande kosten worden automatisch van uw product af geboekt, en proberen het resterende bedrag wordt binnen 2 weken op uw rekening terug te storten op het moment dat het product retour is ontvangen. Wanneer u één of meerdere producten houd worden er geen verzend kosten heen in rekening gebracht. Wanneer u geen producten houd worden ook de verzendkosten heen ingehouden. 

Tenzij wij een fout hebben gemaakt in de verzending, dan zullen wij zorg dragen voor de kosten van retour zending, en krijgt u het gehele bedrag terug. 

Omruilen

Niet de juiste maat?
1. Vraag het retour bon aan via de email.
2. Laat ons weten welke maat u graag zou willen.
3. Wij sturen u het nieuwe product op met een nieuwe factuur.
4. Zodra het eerste product weer retour is wordt de eerste factuur gecrediteerd.
5. Lekker surfen!

Geld terug

Niet tevreden of het product toch niet meer nodig?
1. Vraag het retour ticked aan
2. Geef bij uw product of via de email aan wat uw bank gegevens zijn
3. Wanneer we het product ongebruikt in origineel verpakking binnen 21 dagen ontvangen zonder schade wordt uw geld binnen 30 dagen retour gestort – de verzend kosten.

Andere oplossing

Ook wanneer uw product gebruikt is, of er iets anders is weten we vaak een geschikte oplossing.
1. zo kunt u nog een deel van uw geld terug krijgen wanneer een product gebruikt is.
2. We kunnen ook meerdere maten opsturen wanneer u slechts 1 betaald. En u kunt binnen 30 dagen de niet passende maten retour sturen.
Dit scheelt in veel gevallen veel heen en weer gestuurd.
3. Wanneer de 21 dagen overschreden zijn willen we in veel gevallen wel mee denken met een oplossing.

Wanneer kan ik producten retourneren?

Alleen wanneer producten direct op de webshop besteld en betaald zijn valt dit onder de producten die retour kunnen.
Producten die gekocht zijn via de telefoon, email of in de winkel kunnen niet retour. Deze producten zijn onder andere voorwaarden verkocht en onder andere voorwaarden aangeboden. Waarbij retour niet mogelijk is. Ook geld er geen retour optie op producten die gebruikt zijn, omdat we natuurlijk niet kunnen controleren of de producten na aankoop wel of niet door u gebruikt zijn.

In sommige gevallen willen we wel mee denken met het omruilen van producten die gekocht zijn in de shop of over de email echter vervallen dan wel alle speciale voorwaarden waaronder we dit product verkocht is en dien je in veel gevallen wel bij te betalen. Juist door het weg laten van de service zoals producten te retourneren kunnen we veel scherpe deals bieden.

 

Order of bestelling annuleren?

Webshop orders kunnen geannuleerd worden door simpel op de dag zelf te bellen.
Hier door kunnen eventueel retour kosten bespaart worden.

Wanneer er een speciale order geplaatst is per email, whats app, telefonisch of mondeling in de shop. Dan kan deze niet meer geannuleerd worden. Dit zijn speciale op maat gemaakte orders waar bij wij ook de producten niet kunnen retourneren en zelf niet op voorraad hadden. U dient deze producten dan af te nemen,